WELCOME!! READ AND LEAVE!!

read it..
take it or leave it dear,

Wednesday 5 December 2012

Awesome Buddyzz :*

Hi there.

Waahhh, lamanya tak update. Aku rindu buddyzz kat atas and it's time to write about them. Diorang kawan yg paling awesome aku pernah jumpa, kawan yang paling gila aku pernah kawan and kawan yang paling caring aku ada. Even kami semua ada kelebihan, kekurangan,negatif and positif kami tetap rapat sebab Memahami :) 

KHALISHA :)
                                                         ANDREW's

Tengok gambar tuhh, "cair" dak? Hahah, this is ma twin. I love her so much. Adanya dia buat aku gilaa. Nurin selalu kata aku dengan dia kalau duduk sekali "hingaq" sebab dua dua suka kacau orang, buat lawak dan semestinya suara KUAT! Khalisha ni jugakk adalah kawan aku yang paling tinggu dan kering macam tiang lampu >.< Dia jugak segak, tapi dia tak pernah nak sombong ka apa. Satu lagi perangai dia, dia KEDEKUT. Selalu pinjam alat tulis orang padahal dia ada yang tak guna lagi pulak tuh! Hummm, rindu diaa :(  


                                                                            DIYANA
                                                                       MRS.IRFAN

Putri Nur Diyana :) Kawan aku yang paling cute and baik. Dia duduk sebelah aku dalam kelas. Tengah tengah lah between aku dan Khalisha. Aku paling rindu nak tengok dia senyum sambil tunjuk gigi dia dekat aku :'D Dia caring jugak dengan kawan kawan dia. Perangai dia macam budak budak, takut duduk sorang sorang. Selalu kena ada orang teman dia. Hehehe. The best thing about her is dia ajar aku Geografi sampai aku boleh faham semuanya. Dia banyak tolong aku sampai aku rasa yakin bila nak jawan Geografi PMR hari tuu. Sayanggg dia sangat sangattt.

                                                                      
                                                                            ZAIREEN 
                                                                         MRS.BIEBER
                            
Heyyy LOOK! Peminat fanatik Bieber. Hahaha. Mana tak fanatiknya boleh gaduh woo dengan dia kalau kutuk Bieber :O Kawan aku sorang ni selalu belanja orang, baik pun baik. Memori aku dengan dia adalah waktu kelas Agama, aku dengan dia makan kerepek sambil belajar. Bila nama kena panggil dengan Ustazah jawab soalan mulalah nak kalut buka buku cari -.- Selalunya nama Zaireen lah kena panggil. Nama aku jarang sebab Ustazah tak berapa reti nak sebut "Fitriah". Haha. Tapi waktu Agama masa kami lawak memang kami lawak sungguh sungguh tapi bila kami serouis, Yesssss kami memang serius. Me heart you Zayigheen ;)


                                                                           AINAA
                                                                           AMMAR's

Kawan aku paling segakk :D Dialah artist dalam kelass sebab dia pandai lukis, pandai Seni. Dia ratu gelak. Kalau ada orang buat lawak, dunia ni Ainaa yang punya. Dia gelak tak berhenti wooahhh. Tulahh, sekarang rindu nak dengar suara dia gelakk KAHKAHKAHKAH :*


                                            Nurin Sofea and Putri :D



                                   Kami berkongsi cerita bersama-sama :')


                                  Susah-senang kami tetap bersama :B


                                  Never ever getting apart :*

No comments:

Post a Comment